Εκκίνηση ιστοσελίδας

2013-09-02 09:00

Ονομάζομαι Κουβελάκη Έλενα με τόπο καταγωγής Μαυρομμάτι Ιθώμης, το οποίο πλέον έχει μετονομαστεί σε Αρχαία Μεσσήνη.  Η αγάπη μου για το χωριό και για την φωτογραφία ήταν τα πιο σημαντικότερα κίνητρα για να δημιουργήσω ένα λεύκωμα για την Αρχαία Μεσσήνη. Το λεύκωμα το ξεκίνησα από το 2010 και μέχρι σήμερα το συντηρώ προσθέτοντας φωτογραφίες από τα ευρήματα, τα οποία συνεχώς βγαίνουν στο φώς.

Μιας όμως και ζούμε σε καιρούς που το διαδίκτυο έχει μπει πλέον στη ζωή μας για τα καλά αποφάσισα το λεύκωμά μου, την αγάπη μου για το χωριό μου και την φωτογραφία να τα μοιραστώ με τους φίλους μου αλλά και με νέους αναγνώστες δελεάζοντάς τους να έρθουν να γνωρίσουν από κοντά την μεγαλοπρέπεια της Αρχαίας Μεσσήνης, την πολιτιστική πρωτεύουσα της Μεσσηνίας.

 

Σας εύχομαι καλή ανάγνωση.